Concessió de subvencions 2024 per a garantir el subministrament urbà d'aigua potable a la població dels municipis de Mallorca (Pacte per l'aigua)

24-Septiembre-2025

El Consell Executiu del Consell de Mallorca de dia 4 de setembre de 2024 va aprovar la convocatòria de subvencions 2024-2025 per dur a terme actuacions per garantir el subministrament urbà d'aigua potable a la població dels municipis de Mallorca (Pacte per l'Aigua), i el conveni tipus a subscriure amb tots els ajuntaments beneficiaris de les subvencions.

En data 10 de desembre de 2024, la consellera executiva de Promoció Econòmica i Desenvolupament Local del Consell Insular de Mallorca va resoldre la concessió d'una subvenció per import de 169.230,77 € a l'Ajuntament de Lloret de Vistalegre per a la substitució de canonades del carrer Major de la xarxa d'aigua potable de Lloret.